Wednesday, June 8, 2011

aww , sedeyh gile hari nie :(

ouhh , sedeyh yang teramat shangat ! macam tak gilee lak kalau reybit yang dah dekat sebulan aku jage dari lahir last'last mati kene makan dengan kuceng bodoe plus'plus tuu.
grrrrr , saked gilee aty aku dgn kuceng uh . macam tak de bende laen nak melantak agak nye .
nak kate tak bagi makan tak de pun .
malam tadi boleh pulak kan mimpi beybit tuu . bangon pagi dah banjir bilik aku . hurmmm
sabaw je lahh . kene lahh tunggu reybit yang ade neh bunting .
ape pun tetap rinduu gile kat beybit yang dah mati tuu .
rinduu nak maen dengan beybit , rinduu nak bagi beybit susu , rinduu nk bagi beybit makan sayur
n rinduu shume2 nye lahh .
tak cukop dengan sedeyh 2 ORANG 2 tambah lagi sedyh neh .
plus'plus sedeyh aku neh .
tak pasal'pasal nages lagi . aku merajuk , dye pun nak merajuk jugak kan .
oke tak pe . terus kan kau punye prangai ue k . aku x text dye dari pagi sampai malam .
pergghhhh ! bukan nak pujok kan . tak pe aku tak nak mngalah jugak !
lame jugak lahh tunggu msg dye . mane taw kot'kot dye nk pujok kan
dalam sejam gak tunggu . akhir nya !
dye minx map pun . nk reply or tak erk ?
soalan ue la yang sedang berguraw sende dalam pale otak aku neh .
laz'laz reply jugak lahh kan . dye mntak map aq pun mnx map jygak lahh . tak sampai hati la beb . HEHE 
tapi hati neh tetap sedeyh jugak .

No comments:

Post a Comment